Orde op zaken met een 2023-werkwijze

Het aantal documenten en bestanden in een organisatie groeit exponentieel, data lakes/warehouses ontstaan en stromen over. Het volume aan opgeslagen gegevens verdubbelt iedere vier jaar!  (bron: onderzoek Global StorageSphere) 

Het resultaat in de praktijk: kopieën van bestanden worden op talloze plekken opgeslagen, werkbestanden gaan zwerven in mailconversaties, vertrouwelijke documenten zijn vrij toegankelijk op het netwerk en versiebeheer is een chaos. Hierdoor ontstaat een onwerkbare situatie op de werkvloer, het informatiebeheer binnen de organisatie is onduidelijk en ook de IT-afdeling zit met de handen in het haar met het oog op beschikbaarheid, bescherming, capaciteit en structuur.  

Waar gaat het webinar over?

Het nieuwe werken (op andere locaties en tijden), het veranderde IT-landschap (o.a. hybrid/cloud en Microsoft365) en cyberweerbaarheid (governance, toegankelijkheid) vragen om een werkwijze die past bij de huidige tijd. Hoe ga je daar als organisatie en medewerker mee om? 

Onderwerpen 

Tijdens het webinar krijg je antwoord op de volgende vragen: 

  • Hoe zorg je ervoor dat documenten goed vindbaar zijn (en voorkom je onnodig grote data lakes)? 
  • Hoe maak je de beschikbaarheid van documenten en (online) samenwerken efficiënt? 
  • Hoe bescherm je vertrouwelijke documenten zonder in te boeten op toegankelijkheid?
  • Hoe kun je het samenstellen van documenten versnellen?
  • Welke nieuwe trends en tools zijn er en wat is de invloed van Artificial Intelligence (AI)?  

Voor wie

Directie, IT-management, financieel management, operationeel management en (mede)verantwoordelijken voor documentmanagement en optimalisatie van bedrijfsprocessen. 

Datum
dinsdag 7 maart 2023
Tijd
11:00 - 12:00
Locatie
Webinar

Spreker

Pieter Kops
Manager Collaboration