Nuance Crowe Website
16 oktober 2018

Nuance 11: uitgelicht Crowe brand refresh

De rebranding van Crowe Horwath International naar Crowe Global zorgt voor grotere naamsbekendheid. Tegelijk is het wereldwijde webplatform opnieuw opgebouwd en mobielvriendelijk gemaakt; een vereiste in deze tijd.

Met de nieuwe naam kunnen de leden van het internationale netwerk zich eenduidiger presenteren en positioneren. De kortere merknaam – Crowe plus de lokale naam – is voor (potentiële) klanten veel helderder, en de groep beter zichtbaar als gekoppeld en samenhangend netwerk. De merksterkte geeft bovendien alle leden de ruimte om hun lokale identiteit met persoonlijke service te presenteren; the best of both worlds. Ook het compleet vernieuwde ledenportaal draagt daaraan bij. Op één plek komen alle Crowe-leden bij elkaar voor kennisdeling, wereldwijde evenementen, training en vaktechnische ondersteuning. In de Global Directory kunnen leden gemakkelijker collega’s en expertise in de 130 landen over de hele wereld vinden; dat is wereldwijde teamcohesie!

FRISSE WIND

De operatie is de eerste tour de force van Crowe’s nieuwe CEO David Mellor, sinds dit voorjaar de opvolger van Kevin McGrath die met pensioen ging. David ziet niet alleen voordelen in de samenwerking in de wereldwijde groep, maar vooral ook voor internationaal opererende klanten: „Als we voorheen geen samenhangend netwerk leken te zijn voor potentiële klanten, verwachten we nu een verbetering op dit gebied.

U kunt hier het volledige artikel Crowe brand refresh online lezen. Veel leesplezier.

Ook een exemplaar van de Nuance #11 ontvangen? Mail naar nuance@crowefoederer.nl.