Terug
In de media 19-04-21

Crowe Foederer schroeft marketing op met nieuwe visuals

Kind centraal om accountantskantoor als warm bedrijf in koude dienstverlening te profileren.

Vanaf 15 april heeft accountants- en advieskantoor Crowe nieuwe visuals geplaatst op haar website. De komende tijd zullen deze visuals op steeds meer plaatsen in de externe en interne uitingen van Crowe Foederer terugkomen, meldt het kantoor.

De uitingen zijn bedoeld om de beeldvorming van Crowe Foederer en de sector als geheel. “We hebben we niet zomaar voor deze stijl gekozen. We willen uitstralen dat we nieuwsgierig en onbevangen zijn, een positieve grondhouding hebben, perspectief en groeimogelijkheden zien”, aldus Johan Daams, CEO van  Crowe Foederer tijdens een online event met medewerkers.

Crowe Foederer stelt dat het ‘geen typische beelden voor een accountancy – en advieskantoor waar je vaak wat stijve, statische beelden tegenkomt bijvoorbeeld in de vorm van volwassen mannen en vrouwen’. 

Crowe Foederer zegt in een toelichting dat men ‘het kind’ centraal stelt om het verhaal van het kantoor te vertellen. De organisatie betitelt het eigen initiatief als ‘verrassend’. 

“Het geeft meteen een menselijke signatuur aan ons werk en ons merk. De beelden spreken aan, toveren een glimlach op je gezicht en nodigen uit om nog eens verder te kijken. We koppelen de ‘koude’ zakelijke dienstverlening op een toegankelijke en charmante manier aan de ‘warme’ menselijke kernwaarden van Crowe.”

“De teksten in de visuals kennen een humoristische ondertoon en zijn gekoppeld aan de diverse diensten. Dit alles wordt gebundeld in de belofte van het merk: De Kracht van Crowe.”

bron: https://accountantweek.nl/artikel/crowe-foederer-schroeft--marketing-op-met-visuals
040 264 96 10 Vestigingen