Uitzendorganisaties-header

Uitzendorganisaties

Het toverwoord van tegenwoordig is flexibilisering. Bedrijven zijn op zoek naar de juiste combinatie tussen een vaste component aan eigen medewerkers en de zogenaamde flexibele schil. De verwachting is dan ook dat de uitzendmarkt de komende jaren zal groeien, enerzijds door deze flexibilisering van de arbeidsmarkt en anderzijds door de verder aantrekkende economie. Kansen dus voor u als ondernemer in de uitzendbranche!

Aan de andere kant echter wordt uitzenden meer en meer gezien als een commodity. Concurrentie op prijzen en dalende marges kunnen het gevolg zijn. Hoe kunt u deze bedreigingen het hoofd bieden? Essentieel hierbij is onderscheidend vermogen. Dat kan door specialisatie maar wellicht ook door verbreding van het bestaande dienstenpakket. Innovatie is ook in de uitzendbranche een mogelijkheid om onderscheidend te zijn.

Wij hebben jarenlange ervaring in de uitzendbranche en weten wat er speelt. Graag gaan we daarover met u in gesprek.

Nieuws over Uitzendorganisaties