Coronacrisis

Crowe Foederer MKB Service Desk nu ook telefonisch bereikbaar

De berichten over het Coronavirus volgen elkaar in hoog tempo op en we merken dat veel bedrijven voor acute uitdagingen staan en behoefte hebben aan informatie. Om die reden hebben we u de afgelopen dagen al zoveel mogelijk op de hoogte gesteld over de aandachtspunten die het Coronavirus met zich mee kan brengen. Actuele informatie over financiële, fiscale of organisatorische oplossingen leest u via onderstaande publicaties.

Als extra contactpunt kunt u vanaf nu voor aanvullende informatie en vragen terecht bij de Crowe Foederer MKB Service Desk via 088 – 42 42 542 of support@crowefoederer.nl. Onze medewerkers van de MKB Service Desk staan voor u klaar, zullen uw vragen adequaat beantwoorden en indien gewenst (en waar nodig) in contact brengen met één van onze specialisten. Vanzelfsprekend kunt u ook nog steeds uw relatiebeheerder bellen of mailen.

Voor vragen met betrekking tot personeelszaken op juridisch, fiscaal en financieel gebied kunt u ook terecht bij onze specialisten van HR-services. Stuur uw vraag naar: coronadeskhr@crowefoederer.nl. Onze collega's van HR services nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

1 2 3
Vragen? Stel ze hier

Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur te reageren. Liever iemand spreken? Neem contact op met onze helpdesk via 088 424 25 42